Samsung Galaxy Ace Duos 3 GB / zwart / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Ace Duos 3 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Kvl55 31-07-2012

Sinds ruim een week in het bezit van de S6802, ik vind het een super toestel, ik heb mijn vorige toestel een Galaxy S2 in de kast liggen en mis hem niet.
Je kan een aantal dingen niet met elkaar vergelijken zoals display en snelheid, maar geef ik de voorkeur aan de Ace uiteraard vanwege zijn dula sim maar ook zijn standby tijd, in mijn geval ongeveer het dubbele.
Het enige wat ik jammer vind van de Ace is de manier van kiezen tussen sim 1 of sim 2, dit moet via de statusbalk gebeuren en niet zoals bij de Chineze toestellen via de dialer doormiddel van 2 groene knoppen, maar dat is alleen even wennen.
Verder zeker voor zijn prijs een prima toestel met alle mogelijkheden van Android 2.3.6

Baarendse 06-02-2013

Sinds twee weken in bezit van deze telefoon. Op zich een prima toestel, switchen tussen twee SIM kaarten werkt perfect. Enige nadeel is dat de bluetooth in de auto zeer slecht werkt, daar waar mijn oude Nokia (simpel toestel) het super deed. Ligt dus blijkbaar niet aan de auto, maar aan telefoon. Zou ook niet weten hoe ik dit op kan lossen (buiten een ander toestel kopen). Aangezien ik de bluetooth veel nodig heb, ben ik minder tevreden over dit toestel. Gebruik je de bluetooth in de auto nauwelijks dan is dit een prima toestel.

Roselanneke75 30-09-2012

Ben op zoek naar een mobiel voor onze dochter. Heb zelf de Ace S5830 en vind dat er erg weinig intern geheugen inzit(158 mb) en ik nu dus regelmatig moet opschonen. Deze heeft dat een stuk meer. En hij is niet duur. Zou dit toestel wat zijn voor haar?